شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان
از ابتدای طرح جمع آوری رمز ارزهای غیر مجاز تا کنون، 4 هزار 533 دستگاه در 23 شهرستان کشف شد
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به برنامه و عملکرد مراکز استخراج رمز ارز در خوزستان گفت: سهمیه جمع‌آوری ماینر های غیر مجاز از ابتدای فعالیت این دستگاه ها تا مرداد  1400 تعداد 10 هزار دستگاه و 20 هزار کیلو وات ساعت در برنامه تدوین شده بود.
 
 دکتر علی خدری با بیان این که جلسات متعدد کمیته مراکز استخراج رمز ارز در شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و ادارات برق شهرستان‌ها طبق برنامه برگزار شد، عنوان کرد: عملکرد مراکز استخراج رمز ارز غیرمجاز در این بازه زمانی، بیش از سهمیه جمع‌آوری مدنظر بوده است، به طوری که گروه های اجرایی مشترکین و حراست شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در تمام شهرستان ها موفق شده اند از ابتدا تا مرداد  1400 تعداد 4 هزار و 533 دستگاه رمز ارز در 23 شهرستان استان کشف نمایند.

خدری افزود: شهرستان های بهبهان، ایذه و امیدیه، بالاترین مرکز کشف دستگاه های رمز ارزهای غیر مجاز بوده‌است.

وی در تفکیک آمار سال 99 از 1400 گفت: از ابتدای طرح تا پایان سال 99 تعداد 2 هزار و 311 دستگاه کشف و ضبط شد که این آمار در 5 ماهه نخست 1400 به 2 هزار و 97 دستگاه رسید.

این مقام صنعت برق خوزستان با تاکید بر این که مردم مطلع شده اند که فعالیت مراکز غیرمجاز ماینرها باعث کمبودوخسارت به‌ شبکه برق می شود، گفت: جمع آوری این تعداد دستگاه با کمک گزارش های مردمی، حراست وامورمشترکین شرکت ، نیروی انتظامی و قوه قضاییه انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان تصریح کرد: برخورد با فعالیت این نوع دستگاه ها از اولویت های شرکت های توزیع است که در نهایت خاطیان با کمک نیروی انتظامی و قوه قضاییه، مجازات خواهند شد.

تاریخ:
1400/06/02
تعداد بازدید:
2719
منبع:
تصاویر مرتبط:
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_main_block9
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal