شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها
واگذاری 64 سامانه خورشیدی به عشایر شمال خوزستان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان سامانه های خورشیدی قابل حمل را بهترین راهکار برای تامین برق عشایر کوچرو دانست و گفت: تعداد 64 سامانه قابل حمل خورشیدی به عشایر کوچرو در شهرستان‌های اندیمشک و شوش واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، دکتر علی خدری مدیرعامل این شرکت گفت، تلاش کرده ایم تا شبکه برق را به دورترین و صعب العبور ترین نقاط روستایی استان رسانده و در این راستا  سامانه های خورشیدی قابل حمل را با همکاری و هماهنگی اداره کل امور عشایر خوزستان در اختیار عشایر کوچرو قرار داده شد.

وی در ادامه افزود: 6 میلیارد و 400 میلیون ریال برای تهیه این سامانه های خورشیدی هزینه شد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با بیان اینکه خدمات شرکت توزیع  برق هزینه بر و ضربه پذیر هستند افزود: برای پایدار بودن و استاندارد بودن برق هر منطقه ، دائما باید از شبکه نگهداری کرده و آنرا توسعه داد.

 خدری با اشاره به حرکت دنیا به سمت تولید انرژی های نو اظهار داشت: پنل های خورشیدی قابل حمل، بهترین ابتکار برای بهره بردن عشایر کوچرو از برق پاک است و در این راستا تلاش شده است با کمترین هزینه، عشایر از این نعمت بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش سازمان انرژی های تجدید پذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا)از سال 1394 تاکنون طرحی موسوم به خرید تضمینی 20ساله نیروگاه های خورشیدی را با عاملیت شرکت های توزیع برق کشور اجرا کرده است.

سامانه های پنل خورشیدی می توانند انرژی خورشید را دریافت و آن را به الکتریسیته تبدیل کنند. سامانه‌های فتوولتائیک معمولاً شامل یک پنل و ماژول های صفحات خورشیدی، اینورتر ، باتری یا ردیاب خورشیدی و سیم‌کشی اتصالات می باشند.

 

تاریخ:
1400/05/13
تعداد بازدید:
3142
منبع:
تصاویر مرتبط:
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_main_block9
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal