شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تاکید کرد:
مدیریت مصرف در این شرایط حساس و کمک به صنعت برق یک نوع جهاد است
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان جدیدترین مصوبه هیئت وزیران در راستای کاهش و منظم نمودن اعمال خاموشی مشترکان خانگی و تجاری و جلوگیری از خاموشی گسترده در شبکه برق را تشریح کرد و ضمن تقدیر از صبر و شکیبایی مردم استان با وجود گرمای بالای 50 درجه، خواستار مدیریت مصرف در ساعات اوج بار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دکتر علی خدری مدیرعامل این شرکت با اشاره به مصوبه 16 تیرماه 1400 هیئت وزیران که از سوی وزارت نیرو و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد شد، گفت: این مصوبه به منظور کاهش و منظم نمودن اعمال خاموشی مشترکان خانگی و تجاری و جلوگیری از خاموشی گسترده در شبکه برق کشور تصویب شده است.

خدری گفت: در این مصوبه تمامی ادارات، سازمان‌های دولتی، بانکها و سایر نهادهای عمومی در روزهای پنج‌شنبه تا پایان مرداد ماه با رعایت ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری تعطیل خواهد بودوساعت  به کار ادارات و ارگانهای دولتی از ساعت 7لغایت 13خواهد بود.

وی افزود: همچنین برای حفظ پایداری شبکه برق کشور دستورات مرکز دیسپاچینگ ملی  ایران (شرکت مدیریت شبکه برق ایران) برای کلیه مدیران برق و مشترکان بزرگ لازم الاجراست، و استانداران و مدیران استانی مانع هرگونه اخلال در بهره برداری از شبکه برق به تشخیص مرکز یاد شده خواهند شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: به منظور کاهش 4 هزار مگاوات از مصرف برق کشور، کلیه صنایع موظفند به هر طریق ممکن  از جمله انجام تعمیرات و تعطیلات تابستانی نسبت به کاهش مصرف خود متناسب با درخواست وزارت نیرو (شرکت های برق) از تاریخ ابلاغ این تصویب نامه به مدت سه هفته مصرف برق خود را  با حداکثر 10 درصد قدرت مصرفی فعالیت کنند؛ در صورت عدم همکاری، شرکت‌های برق مجازند بلافاصله برق مشترک را قطع کنند.
خدری در ادامه در خصوص تشویقی به صنایع و جبران شرایط موجود نیز عنوان کرد: واحدهایی که در اجرای این تصویب نامه با وزارت نیرو همکاری کنند معادل میزان کاهش مصرف انرژی آنها در سایر ایام سال از برق با تعرفه صفر برخوردار می‌شوند.

وی اضافه کرد: هر چند در تلاش هستیم تا برق بخش خانگی را در این روزها قطع نکنیم اما جدولهای احتمالی قطعی برق را نیز در پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع برق استان خوزستان قرار داده ایم تا چنانچه پیک مصرف از نرم آن بالا رفت بر اساس جدول یاد شده اقدام به قطع برق شهرهای استان نماییم.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان ضمن قدردانی بیش از پیش از صبر و شکیبایی مردم در این گرمای طاقت فرسای بالای 50 درجه، از مردم درخواست کرد: با مدیریت مصرف برق در ساعات اوج بار (12 تا 18) مجموعه صنعت برق خوزستان را یاری کنند تا بتوانیم با همراهی مردم عزیز و صبور خوزستان از خاموشی های بی برنامه جلوگیری کنیم.

تاریخ:
1400/04/21
تعداد بازدید:
2464
منبع:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal