شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان هشدار داد:
اگر مصرف مدیریت نشود؛ قطعی برق خواهیم داشت
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان نسبت به گرمای هوا در روزهای آینده و لزوم مدیریت مصرف برق برای عبور از قطعی برق هشدار داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دکتر علی خدری مدیرعامل این شرکت با اشاره به افزایش دمای بیش از 50 درجه در خوزستان و به تبع آن افزایش مصرف برق گفت: گرمای پیش رو و احتمال تداوم آن، می تواند مصرف را از توان تولیدی نیروگاه ها بیشتر کرده و خاموشی  احتمالی برق  را افزایش دهد.

خدری با اشاره به افت شدید ذخایر آب سدهای کشور به دلیل کاهش بارندگی ها، تاکید کرد: ضروری است در این شرایط حساس  هرکدام از مشترکان برق با به کاربستن راه کارهای ساده ای چون تنظیم درجه کولرهای گازی روی عدد 25و یا استفاده از دور کند کولرهای آبی، در پایدار نگه داشتن شبکه برق و جلوگیری از مشکلات احتمالی در شبکه به مدیریت مصرف کمک کنند و سهم به سزایی در جلوگیری از قطعی برق داشته باشند.

وی تصریح کرد: به احتمال زیاد در هفته جاری و روزهای پیش رو با بروز شدت گرمای بی سابقه به زمان اوج مصرف برق در سال جاری خواهیم رسید، از تمامی هم استانی ها درخواست می کنیم تا در روزهای پیش رو نهایت صرفه جویی در مصرف برق را داشته باشند، مصرف بهینه دراین روزها باید به عنوان یک اولویت اساسی و رخداد کلیدی و اقدام مهم مد نظر باشد تا بدون دغدغه و نگرانی از تابستان پر مصرف امسال عبور کنیم.

خدری ادامه داد: استفاده نکردن از وسایل برقی پر مصرف مانند اتو، لباسشویی، جارو برقی و... در ساعت های گرم روز (12 تا 18)نیز می تواند در رسیدن به اهداف مذکور، کمک شایانی  کند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با بیان اینکه مشترکان خوزستانی تاکنون همکاری خوبی در بحث مصرف و مدیریت مصرف برق داشته‌اند، گفت: با توجه به  شروع فصل تابستان با گرمای شدیدوکاهش بارندگی واستفاده کنندگان غیر مجاز رمز ارزهای دیجیتالی ، لذا به منظور کاهش خاموشی‌ها انتظار داریم تا میزان مصرف از سوی شهروندان مدیریت شود و این همکاری تا پایان فصل گرم بیش از پیش و با حساسیت بیشتری ادامه داشته باشد.

تاریخ:
1400/04/13
تعداد بازدید:
2511
منبع:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal