شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها
پیام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
دکتر علی خدری؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با صدور پیامی، هفته جهانی کار و کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش بخصوص کارگران حوزه صنعت برق تبریک گفت
  در این پیام آمده است:
کارگران، ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه و مهمترین فعالان اقتصادی و اجتماعی هستند که نقش کلیدی در به گردش در آوردن چرخ های عظیم صنعت، توسعه خدمات و شکوفایی اقتصاد کشور ایفا می کنند.
به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) کارگران ستون فقرات اقتصاد و تولید کشور هستند؛ وقتی کارگران چرخ تولید و اقتصاد کشور را می چرخانند، پس باید در جامعه محترم شمرده شوند زیرا جامعه ای ارزشمند است که به کار و کارگر و مقوله تولید اهمیت دهد و آنان را برای پایداری چرخه صنعت حفاظت کند.
همه می دانیم که در تمام رویداد های انقلاب اسلامی، رد پای کارگران شریف که با بصیرت و غیرت تمام، در صحنه ­های مختلف حضور داشتند، باقی مانده و این نقش‌آفرینی در صنعتی اثرگذار همچون صنعت برق، اهمیت بیشتری دارد.
اینجانب، هفته کار و کارگر را به تمامی کارگران بخصوص تلاشگران و فعالان صنعت برق تبریک و تهنیت عرض می نمایم و برای فرد فرد کارگران متخصص، انقلابی و جهادی کشور به ویژه تلاشگران استان زرخیز خوزستان، سلامتی و توفیق روزافزون در دستیابی به قله­ های رفیع پیشرفت را آرزو دارم.
 
علی خدری- رییس هیات مدیره و مدیرعامل
 
تاریخ:
1400/02/11
تعداد بازدید:
897
منبع:
تصاویر مرتبط:
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_main_block9
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal