شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها
پیام مدیرعامل محترم شرکت به مناسبت روز ملی صنعت برق
دکتر علی خدری در پیامی دهم اردیبهشت روز ملی صنعت برق را به تمامی مهندسین، متخصصین و فعالان این صنعت پرافتخار تبریک گفت.
 
در این پیام آمده است:
در هفته ای قرار داریم که با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (علیه السلام)، روز جهانی کار و کارگر، روز خلیج همیشه فارس، روز معلم و روز ملی صنعت برق مزین شده است.
ضمن تبریک این میلاد با سعادت، و تبریک به کارگران زحمتکش در تمامی حوزه ها و معلمان عزیز، و ضمن گرامیداشت روز بزرگ خلیج همیشه فارس، دهم اردیبهشت؛ روز ملی صنعت برق را به تمامی همکاران و تلاشگران صنعت برق که تلاش می کنند تا برق را به بهترین شکل و بهترین کیفیت به هموطنانمان برسانند، تبریک عرض نمایم.
صنعتی که فراهم کننده ی این نعمت ارزشمند و لازمه ی زندگی است و البته به عنوان یکی از معدود صنایع بسیار مهم و حیاتی کشور محسوب می شود.
کشور عزیزمان ایران بزرگ، به عنوان شانزدهمین تولید کننده برق جهان به حدی در این صنعت توسعه پیدا کرده و دورترین نقاط روستایی را هم چراغ روشنایی بخشیده که رفته رفته از مرزهای ملی پا را فراتر نهاده و کشورهای همسایه را نیازمند خود کرده است.
از آنجایی که به عنوان هجدهمین مصرف کننده جهان به شمار می رویم، لذا باید قدر این نعمت ارزشمند را بیشتر بدانیم و در مصرف آن صرفه جویی کنیم، زیرا زندگی بدون برق ممکن نخواهد بود.
در پایان روز ملی صنعت برق را به تمامی متخصصان و مهندسان خستگی ناپذیر صنعت برق کشور بخصوص همکاران پر تلاش این صنعت در استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند سبحان موفقیت و سربلندی روز افزون تان را آرزومندم.
 
 
علی خدری
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل
تاریخ:
1400/02/08
تعداد بازدید:
876
منبع:
تصاویر مرتبط:
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_main_block9
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal