شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خبر داد؛
اولین اقدام فراگیر 1400 با محوریت عبور از پیک تابستان برگزار شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: اولین اقدام فراگیر سال 1400 با محوریت عبور از پیک تابستان با حضور اکیپ های عملیاتی در خوزستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، دکتر علی خدری مدیرعامل این شرکت در حاشیه برگزاری نخستین اقدام فراگیر سال 1400 که روز پنج شنبه دوم اردیبهشت ماه در خوزستان برگزار شد، گفت: این مانور در ادامه سلسله مانورهای سراسری تعمیرات شبکه های توزیع برق کشور در سال گذشته، امسال با رویکرد ایجاد آمادگی عبور از پیک تابستان و همزمان با سراسر کشور و با هدف استفاده از مولدهای خودتامین، کاهش 10 درصدی بار ادارات نسبت به سال قبل، مدیریت بار، تعدیل روشنایی معابر، تنظیم ساعات نجومی تابلوهای معابر، طرح تاب آوری خطوط فشار متوسط به منظورافزایش ضریب اطمینان خطوط، رفع اتصالات سست، توسعه نقاط مانور و بهبود ظرفیت انتقال بار، باز آرایی و تعدیل، بهینه سازی و رفع اشکالات فیدرهای فشار متوسط، و شناسایی مزارع بیت کوین غیر مجاز در سطح استان برگزار شد.
خدری افزود: در زمان برگزاری این مانور، 104 سرپرست گروه و 352 نیروی عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان نیز به بازبینی و اصلاح نقاط آسیب دیده شبکه برق اقدام کردند.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه با تاکید بر این که امسال به دلیل کاهش بارش ها، ذخیره آب نیروگاه های برق آبی به شدت کاهش یافته، عنوان کرد: این امر باعث ایجاد کاهش تولید نیروگاه های برق آبی خواهد شد واختلال در عرضه و تقاضای برق در کشور ایجاد خواهد نمود که باید تدابیر لازم در این باره اندیشیده شود.
خدری با بیان این که سال های گذشته مردم همکاری خیلی خوبی با صنعت برق داشتند، افزود: همکاری مشترکان باعث میشد تابستان ها بدون مشکل سپری شود و امیدواریم امسال هم این همکاری تداوم یابد.
وی در ادامه مشترکان پرمصرف را یکی از اصلی ترین دلایل در این باره دانست و گفت: همکاری آنها می تواند به گذشتن بدون مشکل درتابستان کمک کند. تلاش می کنیم با اطلاع رسانی و ارائه آموزش های لازم و نیز برقراری ارتباط از طریق صداوسیما و اصحاب رسانه وبهره مندی از فضای مجازی و ارسال پیامک، آنها را به اعمال شیوه های درست مصرف تشویق کنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: البته صنایع و بخش کشاورزی امسال نیز همانند سال های قبل همکاری لازم را با مجموعه صنعت برق خواهند داشت.
وی در پایان گفت: برنامه کاهش ساعات اداری در زمان پیک را هم در برنامه خواهیم داشت وتلاش خواهیم کرد امسال با عملکرد جهادی و همکاری همگانی، بتوانیم تامین برق پایدار را به خصوص در این شرایط کرونایی برای هم استانی های عزیز داشته باشیم.
بر اساس این‌گزاش؛ در این مانور فراگیر؛ 2 هزار و 375 تست کنتور مشکوک، 120 مورد تعدیل بار فیدرهای فشار متوسط و ضعیف ، 28 مورد توسعه نقاط مانور بهبود ظرفیت انتقال بار ، 961 دستگاه تعدیل روشنایی بین جاده ای، 1542 مورد رفع اتصالات ، 440 کیلومتر بهینه سازی و تعمیرات فیدرهای پرعارضه. و 1208 مورد جمع آوری برق غیرمجاز با ظرفیت 2/3 (دو و سه دهم) مگاوات، و 2 هزار و 94 مورد تعدیل روشنایی به صورت یک در میان و زیگزاگی به انجام رسید.
تاریخ:
1400/02/02
تعداد بازدید:
2836
منبع:
روابط عمومی
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal