شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها
حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان در مرکز سامد استانداری
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به همراه مدیر دفتر حقوقی و سرپرست روابط عمومی این شرکت، امروز یکشنبه 2 آذر ماه با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) با توجه به شیوع ویروس کرونا درخواست ها و مشکلات هم استانی ها را به صورت ارتباط تلفنی پاسخ و رسیدگی نمودند.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، دکتر علی خدری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) در استانداری خوزستان به سوالات و درخواست های مردم و مشترکان پاسخ گفت و پیگیر رفع مشکلات ایشان شد.

بر اساس این گزارش، در این برنامه زمان بندی شده راس ساعت 11 الی 13 به مدت 2 ساعت، بالغ بر 38 تماس تلفنی برقرار شد و مواردی از قبیل درخواست خسارت لوازم برقی صدمه دیده، مشکل حریم برق، درخواست جابجایی شبکه، مشکل برق روستایی و... مطرح گردید که توسط مدیر عامل شرکت توزیع برق خوزستان پاسخ داده شد و برخی از موارد جهت بررسی های لازم از مبادی قانونی تا حصول نتیجه پیگیری می شود.
گفتنی است، حضور مدیرعامل و مدیران شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در مرکز سامد و ارتباط تلفنی با هم استانی ها و رفع مشکلات ایشان باعث کاهش مراجعات حضوری در این شرایط قرمز کرونایی مرکز استان در جهت حفظ سلامت مردم و همچنین کاهش زمان رسیدگی به شکایات بوده و در ارائه خدمات مطلوب به مردم موثر و رضایت مندی ایشان را در بر خواهد داشت.
تاریخ:
1399/09/02
تعداد بازدید:
2021
منبع:
روابط عمومی
تصاویر مرتبط:
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_main_block9
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal