شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها
به منظور پاسخگویی برخط انجام شد؛
حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان در برنامه ارتباط مردمی مرکز سامد
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: به منظور پاسخگویی برخط به تماسهای مردمی به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات متقاضیان و مشترکان برق، علی خدری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت "سامد" حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان؛ کامران حدادی افزود: در راستای نظامنامه مدیریت ارتباط مردمی در بستر سامد و هماهنگی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان، دومین برنامه ارتباط مردمی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در سال 1403، در زمینه پاسخگویی به مطالبات مردمی در حوزه برق از طریق شماره تلفن 111، در مرکز سامد انجام شد.

حدادی با بیان این که برنامه فوق به مدت یک ساعت و نیم در مرکز سامد به اجرا درآمده است؛ گفت: 21 تماس تلفنی از شهرهای اندیمشک، اندیکا، بندر امام، شوش، شوشتر، امیدیه، شادگان، دزفول، باغملک،گریه شوشتر یک تماس تلفنی از سوی متقاضیان و مشترکان برق با شماره 111 برقرار شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1403/10/21
تعداد بازدید:
82
منبع:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal