به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان؛ کامران حدادی افزود: در راستای نظامنامه مدیریت ارتباط مردمی در بستر سامد و هماهنگی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان، دومین برنامه ارتباط مردمی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در سال 1403، در زمینه پاسخگویی به مطالبات مردمی در حوزه برق از طریق شماره تلفن 111، در مرکز سامد انجام شد.
حدادی با بیان این که برنامه فوق به مدت یک ساعت و نیم در مرکز سامد به اجرا درآمده است؛ گفت: 21 تماس تلفنی از شهرهای اندیمشک، اندیکا، بندر امام، شوش، شوشتر، امیدیه، شادگان، دزفول، باغملک،گریه شوشتر یک تماس تلفنی از سوی متقاضیان و مشترکان برق با شماره 111 برقرار شد.