شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها
1403/08/07 /dorsapax//Data/Sub_0/File/Resize/enews_EToolsFile_razmaesh44-b9b76fd1-537a-4f92-b251-373d7c85d81c.jpg
رزمایش سراسری «ارزیابی آماده‌به‌کاری مولدهای برق اضطراری» برگزار شد

سیزدهمین رزمایش سراسری «ارزیابی آماده‌به‌کاری مولدهای برق اضطراری» در مرکز پایش شرکت توزیع نیروی برق خوزستان همزمان با سراسر کشور با رمز «یا الله» و با شعار «پدافند غیرعامل، تدبیر امروز، امنیت فردا» آغاز به‌کار کرد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، در این رزمایش که به صورت برخط با شرکتهای توزیع نیروی برق سراسر کشور برگزار شد، گفت: در این مانور، وضعیت مولدهای اضطراری مراکز حساس و بیمارستانی ارزیابی شد.

خدارحم محمدی افزود: وضعیت آماده به کاری مولدهای اضطراری برق شهرهای استان بررسی؛ و نحوه کارکرد این مولدها در زمان خاموشی های ناشی از حوادث و بلایای طبیعی، بحران های احتمالی همچنین نحوه پاسخگویی و مقابله با بحران ها مورد ارزیابی و تمرین قرار گرفت.

محمدی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل در صنعت برق به عنوان یکی از زیرساختهای حیاتی از اهمیت ویژه ای برخوردار اس؛ اظهار کرد: با وجود تلاش شبانه روزی تلاشگران صنعت برق استان برای تامین انرژی پایدار و مطمئن برای تمامی مشترکان به ویژه جهت مراکز حیاتی و حساس، اما گاهی اوقات وقوع حوادث غیرمترقبه و رخدادهای انسان ساخت و یا طبیعی نظیر بارش برف و باران شدید و... تامین پایدار انرژی برق را با دشواری رو به رو می سازد که در این شرایط مراکز حساس باید از آمادگی کامل برخوردار بوده و بتوانند در صورت بروز حوادث احتمالی و قطع برق، از مولدهای برق اضطراری استفاده کرده تا اختلالی درفرایند خدمت رسانی آنها ایجاد نشود.

این رزمایش با حضور همایون حائری معاون امور برق و انرژی وزارت نیرو، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل، علیرضا خیامی فرمانده حوزه مقاومت بسیج توانیر، و مدیرعامل شرکت توانیر و مدیران عامل شرکت های تابعه وزارت نیرو به صورت ویدیو کنفرانس در سراسر کشور برگزار شد که نماینده اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان و مدیران شرکت نیز در این جلسه حضور داشتند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
41
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal