شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها
1403/06/06 /dorsapax//Data/Sub_0/File/Resize/enews_EToolsFile_dez15-2cd59624-4087-44b1-9155-87b64d6dc3b3.jpg
دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و بررسی وضعیت شبکه برق شهرستان های دزفول، شوش و کرخه

دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و بررسی وضعیت شبکه برق شهرستان های دزفول، شوش و کرخه دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، عباس پاپی زاده و محمد کعب عمیر نمایندگان شهرهای دزفول، شوش و کرخه، با علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان جهت بررسی وضعیت برق شهرستان های مذکور و پیگیری درخواست‌های مردمی و مطالبات عمومی در حوزه انتخابیه خود در حوزه برق دیدار کردند .

علی خدری در این دیدار ضمن بررسی درخواست‌های مردمی مطروحه، گزارش مختصری از وضعیت صنعت برق استان در بخش توزیع و اقداماتی که در جهت کنترل پیک بار انجام شده، ارائه کرد و گفت: خدمات‌رسانی مطلوب در گرو جذب منابع مالی مورد نیاز است و در این زمینه نقش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بسیارحائز اهمیت است.

محمد کعب عمیر، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان های شوش و کرخه در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات مجموعه صنعت برق استان، با ذکر این نکته که انرژی برق اصل اساسی برای توسعه است ، گفت : “تلاش می کنیم در لایحه بودجه ، انرژی را به عنوان اصل اولویت دار معرفی کنیم.

همچنین عباس پاپی زاده عضو هیات رییسه مجلس و نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز با توجه به سخنان مدیرعامل این شرکت مبنی بر تلاش در راستای لزوم جذب اعتبارات جهت توسعه شبکه توزیع و تخصیص اعتبارات لازم برای ترمیم شبکه‌های فرسوده برق گفت: باید تلاش جمعی در کل استان صورت پذیرد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
94
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal